tiistai 10. maaliskuuta 2015

Live through my phone

 1. Menin viime viikonloppuna Tuvan luo kun niillä on minifarmi, jossa on vuohia ja kanoja ja ne vuohet oli saanu vauvoja lauantaina! Oli oikeesti maailman söpöimpiä eläviä asioita mitä oon ikinä nähny... 2. <3
 1. Cat 2. Cat
 Mun siskolla oli synttärit tän kuun alussa, joten mentiin syömään Mongolian BBQ-ravintolaan. Syy, miks mentiin just tonne oli noi friteeratut oreot... Joku ehkä muistaa ku sillon syksyllä kerroin kuinka maistoin noita ja ne oli taivaallisia. Oli edelleen ihan sairaan hyviä ja vielä kerran ainaki noita tulee syötyä, kun mennään munki synttäreinä tonne...
 1. Kuvistyö jonka vihdoin sain valmiiks useemman viikon jälkeen 2. Sain vikana peli-iltana kukkia mun "poms sisteriltä" ja nyt ne tuo mun huoneeseen ihanan keväisen fiiliksen 3. Niinku opettaja jo jakson alussa lupas, tää semester ei oo enkussa/äikässä todellakaan niin rankka ja työntäyteinen ku ykkösjakso. Sillon me tehtiin koko ajan kaikkia isoja ja sekalaisia projekteja ja kaikki kasaantu päällekkäin. Nyt ollaan tän parin kuukauden aikana kirjotettu yks essee ja luettu tota kirjaa :D
 1. Marcella & minä 2. Jonain peli-iltana ku mun selfietikku oli taas hyvässä käytössä 
1. Powerlifting fiilistelyä 2. Joukkueen edustus! Meitä oli tollon vaan 6 ja kaikki oli tyttöjä 3. Deadlift 
 Sen 9 tunnin seisomisen ja painojen nostelun jälkeen oltiin ihan sairaan väsyneitä ja nälkäsiä, joten pysähdyttiin kotimatkalla Steak & Shake -nimiseen ravintolaan syömään. Oli ihan sika kivan tyylinen paikka ja ruoka oli tosi halpaa. Jälkkäriks oli tietty pakko ottaa Oreo milkshake
 Viime sunnuntaina oli iso vaihtareiden tapaaminen, jonne piti valmistaa jotain ruokaa omasta maasta. Ite heräsin sunnuntaiaamuna leipomaan korvapuusteja, koska olin niiden valmistamista harjotellu jo sillon jouluaattona plus mulla oli vielä jäljellä mummon lähettämää kardemummaa. Tuli ihan sairaan hyviä, tosin siellä itse tapaamisessa en saanu ittelleni yhtäkään kun kaikki ruoka katos niin nopeesti. Siellä oli siis ruokaa ihan kaikkialta: Thaimaasta, Kiinasta, Brasiliasta, Espanjasta, Meksikosta, Norjasta, Tanskasta, Suomesta... jne. 

Tajusin etten oo kellekään tainnu kertoa, mutta siis Powerlifting ja Pomshan loppui jo (nyyh) ja kevätlajit on alotettu. Vaihtoehdot on aika vähäiset: track&field ja softball. Arvatkaa kumman valitsin... Kumpikaan ei kyllä yhtään erityisemmin kiinnosta mua ja ajattelinki jo kauan, etten aikois tehä mitään lajia keväällä. Tajusin kuitenki vähän aikaa sitte, että mun on pakko valita jompikumpi laji, koska koulusta kotiin tuleminen joka päivä ei oo vaihtoehto. Täällä kuitenki niin suuri osa on jossain lajissa mukana, että enemmän aktiviteettia ja hauskuutta elämään saa jos on itekki osana jotain. 
Mutta siis niin, omaksi lajiksi valitsin... track&field. En ymmärrä miten oon tässä tilanteessa: oon ala-asteen joka vuotisten yleisurheilukisojen seurauksena vihannu kyseistä lajia, mutta jotenki nyt oon ihan semi odottavainen sen suhteen. Meillä on nyt kahet treenit takana ja voin sanoa, että jo ensimmäisten alkulämppien jälkeen oli sellanen fiilis, että treenit vedetty. Ulkona on vielä lunta (tosin ihan sika vähän, koska se on sulanu tosi paljon ihan parissa päivässä!!), joten ollaan juostu sisällä koulussa ja mm. tehty sprinttejä käytävillä. Ens viikolla kuulemma mennään jo ulos, jos vähän lämpenee! 

♥: Tanja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti