maanantai 23. maaliskuuta 2015

Every day above ground is a great day, remember that

2 viikkoo sit viimeks kirjottanu... hups. Laitan nyt kuvia parilta kuluneelta viikolta :) 
 Ensimmäisessä track & field - meetissä! En tosin kisannut mun selän takia, enkä kyllä tuu kisaamaankaan nimittäin lauantaisen lääkärikäynnin jälkeen ei paljon trackia tehä... Toivon niin paljon, että mun selkä lähtis paranemaan, että voisin edes parilla vikalla viikolla olla mukana treeneissä. En tiiä miten kulutan mun päivät nyt kun kaikilla kavereilla on koulun jälkeen treenit ja mulla on urheilukielto. Ps. toi meet pidettiin GVSU:lla, eli yhellä isolla yliopistolla kaupungissa ja ei vitsi tuli taas hinku että pääsis joskus kokemaan jenkkien yliopistoelämää jossain isossa paikassa...
 Andre <3
Tehtiin Art-tunnilla tällasia teippi-ihmisiä, joita oli muuten sika hauska tehä. Tässä näkyy mun ja Marcellan työ...
 ...ja tässä näkyy miten sitä tehtiin. 
 Oonko maininnu, että täällä on ihan perus se että on itsepalvelukassat kaikissa Walmarteissa ja Meijereissä yms. 
 Ihan pikkunen karkkipussi...
 Ihana auringonnousu tänään klo 7.30 matkalla kouluun
 Jos ikinä joku menee jenkkeihin, menkää Cold Stoneen. Maailman parasta jätskiä. Ihan sika kallista, mutta ihan sika hyvää.
French vanilla ice cream + brownies + peanut butter cups + fudge = <3
Minä ja Mona pari viikkoa sitten blackout korispelissä.
 Viime viikolla koulussa pidettiin Educational Showcase, jonne siis tuli kaikkien vanhempia ja muitakin ihmisiä. Seinät oli täynnä oppilaiden tekemää taidetta jota ihmiset sai ihastella ja ostaakin. Sen lisäks oli kuorokonserttia ja infoa eri urheilumahdollisuuksista. Jokaisella vaihtarilla oli myös omaan kulttuuriin liittyvä standi ja koska mä oon ainoo suomalainen, sain suunnitella sen ihan ite. 



 Snoballiin laittautumista
 Posterin valmistelua! Tein siis sinne Educational Showcaseen mun Suomi-standille ison posterin, jossa oli kaikkia kuvia ja random infoa Suomesta. Tosi moni pysähty kattomaan ja juttelemaan, ja musta oli ihan sairaan hauskaa selittää kaikkia noita juttuja :D Jotkut rohkeni jopa yrittämään sanoa "lentokonesuihkuturbiiniapumekaanikkoaliupseerioppilas", mutta amerikkalaisten suusta se kuulosti lähinnä "soijafspgjahpjhTURBINEdspjaogjhpojh". 


Mulla kävi myös yks hauska sattuma tollon. Yks vanhempi nainen pysähty mun standille lukemaan tota posteria ja hetken luettuaan sanoi jotain että "great job!" ja kiittelin tietysti. Jotain alettiin juttelemaan ja hän kehui mun työtä jne, kunnes jossain vaiheessa yhtäkkiä hän sanoi "Yeah I'm from Helsinki." Vastasin, että
"Wait what. Are you Finnish?"
 "Yes." 
"So do you like speak finnish..?"
"Yes."
"MÄKI OON SUOMALAINEN"

Ja siinä tuli molemmilla sellanen mitä ihmettä - hetki enkä tuntunu saavan sanotuks mitään ku suomen puhuminen livenä tuntu ihan ylikiusalliselta. Juteltiin ihan kaikenlaista ja lopuksi hän vielä kysy saako halin ja tietenki sai. Oli ihan super outoa/kivaa/hauskaa/randomia tavata suomalainen ihan sattumalta, mutta tulin sen jälkeen tosi hyvälle mielelle:)

♥: Tanja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti