sunnuntai 19. lokakuuta 2014

Life through my phone

Muutamia kuvia kuluneilta viikoilta sekalaisessa järjestyksessä:) 
 1. Viime perjantain matsin hairdo 2. Koulubussissa matkalla peliin viime perjantaina

1. Muutama viikko sitte ku oli vielä niin lämmintä että pidettiin tota cheerasua pelissä 2. Joka päivä yhtä ilosena ja etenki pirteenä treeneihin... No ei mutta usein vaikka väsyttää ennen treenejä ni siellä kyllä piristyy ja tykkään tosi paljon :) 3. Selfie 4. Melkeen koko team ekassa away gamessa
 1. Selfie again 2. Bonfire yhen vaihtarin luona pari viikkoa sitte. 3. Amerikkalainen kirkko. Mun hostperhe ei käy kirkossa, mutta olin yötä Tuvan luona ja ne käy joka sunnuntai plus vähän muutenki, joten aattelin että pakkohan mun on kokee ainaki kerran jenkkikirkko. Ei nyt kyllä ollu mikään erikoinen:D Mutta viime sunnuntaina olin tuolla kirkossa Youth Group tapaamisessa ja siellä Tuvan hostisä selitti jotain Raamatusta ja sitte me vaan syötiin ja leikittiin piilosta pimeessä kirkossa ja jostain syystä mulla oli aika hauskaa vaikken ehkä ihan ymmärtäny ton jutun pointtia. Mutta siellä sai ilmaseks ihan sikana ruokaa esim. tortilloja (syy miksei täällä voi olla lihoomatta edes vähän koska joka paikassa on aina tarjolla jotain ruokaa) 4. Sunnuntaiaamun kirkko
1. Torstaina oli mun hostmomin synttärit ja järjestettiin siskon kaa sille yllätys, nimittäin vietiin se silmät sidottuna sen lemppariravintolaan syömään. Se oli siitä erikoinen, että siellä valitaan raaka-aineet sillee buffet-tyylisesti, eli heitetään kulhoon raakana kaikki lihat, pastat, kasvikset yms ja sitte ne viedään sellaselle isolle hellalle jossa ne kokit paistaa sen annoksen minkä oot keränny. 2.  Kun näin, että ruokalistalla oli jälkkärinä friteerattuja Oreoita niin en mä voinu vastustaa. Ja nyt en voi enää tästä lähin ikinä olla ottamatta noita jos niitä on tarjolla koska noi oli jotain maailman epäterveellisintä parasta <3
Ihmiset varmaan kattoo ikkunoista ku käyn "lenkillä" mut pysähdyn vaan koko ajan ottamaan kuvia kaikesta. Mul on muutenki aina tyhmä olo ku kävelen esimerkiks kauppaan koska oon varmaan ainoo ihminen täällä joka kävelee kaduilla kun muut menee autolla joka paikkaan. Täällä ei siis myöskään oo suojateitä koska kukaan ei kävele, joten vihaan aina ku pitää ylittää tie vaan jostain ja kaikki autoilijat tuijottaa sillee "mitä ihmettä toi luulee tekevänsä?".

♥: Tanja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti