perjantai 19. syyskuuta 2014

4 weeks in the USA

Wau, 4 viikkoa jo mennyt siitä ku lähin Suomesta! Tai no en edes tiiä onks se "jo", koska musta tuntuu, että oon ollu täällä ikuisuuden. Alkuviikot meni tosi hitaasti ja tuntu jo parin viikon jälkeen, että oon ollu monta kuukautta poissa kotoota. Tää viikko kuitenki meni maailman nopeiten ohi ja hyvä vaan koska en malta oottaa ens viikkoa, nimittäin luvassa on... Homecoming week! Koko viikolle on paljon ohjelmaa ja keskiviikkona esimerkiks on Powderpuff game ja kyllä, mä pelaan siinä joukkueessa :D En tajuu jefusta mitään enkä erityisemmin rakasta pallopelejä, mutta noudatan tätä vaihtareille suunnattua "lähde mukaan (lähes) kaikkeen" -neuvoa.

Ens viikosta tulee siis todennäkösesti paljon juttua, mutta sitä ennen taas vähän random päivittelyä kuluneen viikon asioista. Tajusin, että postaan melkeen aina vaan tällasia sekalaisia juttuja arkielämästä, mutta suoraan sanottuna en jaksa alkaa miettimään liian tarkkaan jotain kunnon aihetta josta voisin kirjottaa enkä myöskään jaksa panostaa kuvien laatuun kovinkaan paljoa. Oon lukenu miljoonan eri vaihtarin blogia ja mulla on vähän sellanen tunne, että suurin osa blogeista perustuu siihen, että yritetään ottaa mahdollisimman hyvät kuvat niistä Victoria's Secret -ostoskasseista ja muutenkin kerrotaan vaan kaikesta mahtavasta. Mä en haluu/jaksa yrittää antaa sellasta kuvaa, että elämä täällä ois jotenki paljon upeempaa ku Suomessa. Tää on ihan normaalia arkea ja mä ite tykkään mielummin kertoa arjen pikkuasioista :)
Tällä viikolla oli Constitution Day ja täällä on joku laki, että jokaisella oppitunnilla piti tehdä jotain tohon liittyvää. Hissassa tehtiin mm. tollanen "mainos" ja me panostettiin Tuvan kanssa ihan kunnolla tohon, tosin jollaki oli vähän vaikeuksia kirjottaa September. Mutta onhan se tietty aika vaikee sana.

Oonko maininnu vielä, että täällä on kaikki ihan sairaan isoa? Kattokaa nyt tota vasemman puoleista Nutellapurkkia. Se on se Suomen normaalikoko mutta näyttää tosi pikkuselta ton 10 dollarin purkin vieressä. 

Okei lupaan yrittää vähentää näitä ruokakuvia... Mutta oli pakko ikuistaa tää ku koulussa oli tarjolla normaalia ruokaa <3 Toi oli oikeesti hyvää, ihan ku jossain kiinalaisessa ravintolassa! 


Täällä me treenataan cheeriä!!


Lopuksi vielä kuva tän illan matsista! Oon nyt ollu kolmessa pelissä cheerleaderina ja tää oli ehdottomasti kivoin, koska paisto aurinko eikä ollu liian kylmä ja osasin jo huomattavan paljon enemmän kaikkea. Plus toi oli epäkotipeli, joten pääsin ekaa kertaa matkustamaan keltasella koulubussilla!

♥: Tanja



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti