maanantai 1. syyskuuta 2014

Labor Day & stuff

Tänä viikonloppuna (tai oikeestaan su-ma) oltiin perheen kanssa Michiganin pohjoisosassa sijaitsevassa Mackinaw Cityssä käymässä. Syy miks me sinne mentiin oli se, että mun hostsisko kuuluu sellaseen Youth Grouppiin (en nyt keksi suomennosta ku en ihan kunnolla edes vielä tajua mikä se on:D) kun Job's Daughters, joka on sellanen ryhmä tytöille/naisille ja niillä on kaikenmaailman kokoontumisia ja tapahtumia yms. En siis ihan suoraan osaa sanoa, että mikä sen pointti on, mutta seki varmaan selviää mulle tässä vuoden aikana. Joka tapauksessa, lähettiin aamulla ajamaan kotikaupungista tonne ja matka oli noin 3 tuntia. Käytiin syömässä ja pyörimässä tuolla kaupungilla ja musta se oli tosi kiva pikkukaupunki. Illalla sitte ajettiin Mackinac bridgen yli, joka on siis se iso silta, joka yhdistää Michiganin kaks eri osaa toisiinsa. Siellä sijaitsi se paikka, jossa me sitte aika monen kymmenen muun kanssa yövyttiin. Siellä oli siis paljon tohon Youth Grouppiin kuuluvia ja aluks ihmettelin vähän, että mitäköhän me ollaan edes tekemässä, mutta loppujen lopuks mulla oli tosi kivaa. Sinne tilattiin pizzaa ja oli kaikennäkösiä kilpailuja ja ulkoilmaleffa (!!) jne. Ja siis ikäluokka oli varmaan 10-80v! Yks vanhus ties Teemu Selänteen ku kuuli, että mä oon Suomesta, mutta muut ei oikeen tienny mitään.



Mackinaw City on kuuluisa tosta "fudgesta" ja siellä oli vaikka kuinka paljon tollasia pikkukauppoja, joissa niitä myytiin. Tuolla annettiin maistiaisia ja ne oli ihan sairaan hyviä, joten ostettiin muutama tollanen pala.

Mackinac Bridge

 Nukuttiin siis yö siellä talossa muiden kanssa ja seuraavana aamuna oli aikanen herätys, koska osallistuttiin kaikki tollaseen hyväntekeväisyyskävelyyn tuolla sillalla. Silta oli siis 5 mailia pitkä, eli joku reilu 8 km. No, mun mielestä se ei ollu matka eikä mikään, mutta monet muut oli vähän eri mieltä ja toi oli monelle suuri saavutus. Ja siellä oli oikeesti tosi paljon porukkaa!


♥: Tanja

1 kommentti:

  1. Näyttää hirmu kivalta!
    Aloin muute seuraa sua, käy säki kattoo mun blogi :) oon oregonis, jenkeis vaihos tän vuoden!

    VastaaPoista