perjantai 14. marraskuuta 2014

13 weeks down

Tavallista elämää...
1. Mun eka Starbucks täällä. Mä en oo mikään Starbucks-fani koska en tykkää kahvista eikä mun mielestä mikään muukaan siellä oo mitään erikoista, mutta yks päivä oli pakko ottaa kaakao ku oli kylmä ja satuttiin ajaa Starbucksin ohi (oon nähny koko Michiganissa vaan pari). Makso 3 dollaria eikä ees ollu hirveen hyvää :D 2. Ensimmäinen ite kaivertama kurpitsa! Varmaan myös eka kerta ku oon koskenu kurpitsaan. Päätin tehä sellasen perus pelottavan sijasta tollasen ilosemman naaman.
 1. Advanced biology & kissan leikkelyä! Olin aluks suoraan sanottuna vähän peloissani tosta, mutta nyt ku ollaan kaks päivää työskennelty noiden parissa niin oon todennu, että se on ihan mielenkiintosta! Ekana päivänä jaettiin kissat (valitsin mun ryhmälle hienoimman eli mustan kissan) ja pestiin ne. Toka päivä oli "skinning day" eli iho poistettiin että sitte ens viikolla voidaan alkaa tutkia lihaksia yms. Voin sanoo että ootan jopa ihan innolla noita tunteja, ainoo vaan että se kuolleen kissan haju käsissä ei oo maailman ihanin. 2. Bilsan testiin lukua... Oon oppinu täällä ihan sikana kaikkee kehoon liittyvää sanastoa!

 1. Regan ja minä Cheerleading Banquetissa! 2. Cheerleading Banquet oli siis tollanen ilta, että kokoonnuttiin vielä teamina ja vanhempien kanssa syömään ja jakamaan "todistukset". Jokainen kutsuttiin vuorollaan eteen esiteltäväksi ja coachit kerto jotain kaikista.
 1. Koulun kuntosali. Oon nyt tosiaan ollu Powerliftingissä pari viikkoa ja tykkään tosi paljon! Meillä on treenit kolme kertaa viikossa ja treenattavat jutut on kyykky, penkki ja maastaveto. On kyllä paikat aina niin kipeenä seuraavana päivänä, että tietää että on tehny jotain. 2. Vielä yks kuva Cheerleading Banquet -illalta!
1. Andrea ja minä ekassa kuorokonsertissa muutama viikko sitte. Nyt harjotellaan jo ihan kunnolla joululauluja ja kohta onki jo ekan joulukonsertin aika. Lauletaan mm. Do You Wanna Build A Snowman ja se on mun ihan lemppari niistä kaikista  2. Anteeks mut missä muualla ku Amerikassa olis glow in the dark jugurtti pusseja...? Kuka näitä ees suunnittelee :D

♥: Tanja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti