perjantai 19. joulukuuta 2014

It's beginning to look a lot like Christmas

 Maanantaina oli meijän kuoron vika joulukonsertti. Laulettiin mm. Do You Wanna Build A Snowman?, Jignlebell Rock, I'll Be Home For Christmas jne. Tykkäsin niin paljon noiden joululaulujen laulamisesta <3 
Torstaina oli Ugly Christmas Sweater -Day, ja koska oon Jenkeissä niin mun oli ihan pakko saada oma sellanen, joten ostin Meijeristä tollasen lapsellisen vihreen poroneuleen. Jostain syystä hirveen monella ei kuitenkaan torstaina ollu Ugly Sweateria päällä ja mulla tuli aluks vähän tyhmä olo ja keräsinki vähän katseita (ja kommentteja), mutta loppujen lopuks tää neule oli "awesome". 

 Luokkahuoneiden ovet oli koristeltu kaikilla joulujutuilla ja ne oli osa tosi hienoja:) Käytäville tuodaan normaalisti perjantaisin kajarit ja soitetaan musaa aina välkillä, mutta tällä viikolla ne soitti joka päivä joka välkällä joululauluja! Rakastan sitä ku käytävillä soi täysillä musiikki ja kaikki tulee siitä niin iloseks. 

Torstaina kävin illalla nopeesti hakee Subista leivän, ja ehdin sanoa 6 inch, honey oat ja chicken breast ja sen jälkeen se myyjä jo kysy, että mistä mä oon kotosin. Sanoin, että Suomesta ja se sano, että siltä se kuulostiki plus näytän ihan tyypilliseltä suomalaiselta. Ei vissiin oo vielä ihan 100% jenkkiaksenttia saavutettu... :D

Illalla kotiin tullessa postilaatikosta löyty paketti ja hostsisko ojens sen ja sano että se on mulle. Alko vaan sydän tykyttää täysillä ja kyynel silmässä totesin vaan että "It's my mom's handwriting". Kun ei oo nähny perhettään 4 kuukauteen, niin pelkästään se, että näkee paketissa pitkästä aikaa äidin käsialan saa jo kyyneleet silmiin. 

 Paketin sisältä löyty joulu- ja lontoonraesuklaata, sekä CC-voidetta, koska en selviäis ilman sitä. Just ku olin saanu ton paketin avattua niin sisko huus, että täällä on vielä toinen paketti sulle. Taas pienet kyyneleet tirauttaen totesin vaan että "It's my grandma!" ja avasin pehmeen paketin, josta paljastu villasukat ja kardemummapussi, jotta voin leipoo korvapuusteja:D KIITOS <3 

 Tänään oliki sitte vika päivä koulua ja hyvällä mielellä olin koko päivän. Mentiin illalla Monan kanssa Applebee'siin illalliselle ja oli tosi mukava loman alotus. En voi uskoa, että joululoma alko jo ja kohta on 2015 - mun kotiinpaluuvuosi. Tän loman haluun rentoutua, koska lähipäivinä on ollu niin paljon kaikkea koulutehtävää koko ajan. Haluun tosin myös tehä mahollisimman paljon kaikkea kivaa, koska kerranki on aikaa. 

Tää ravintoloiden "free refills" -systeemi on välillä ihan kreisi kun ei ehi edes edellistä juomaa juoda loppuun niin tarjoilija tuo jo uuden pöytään. Mutta tosiaan, se on ilmasta joten ihan sama. 

!HYVÄÄ JOULULOMAA KAIKILLE!

♥: Tanja



2 kommenttia:

  1. Hyvää joulua Tanjalle tosi kiva postaus taas! Täällä sataa vihdoinkin LUNTA ja pakkastakin on luvassa. Turhaan morkkaat villistä. Sehän on pähee. Tosijätkät pitää just tollaisia ja vielä Pääsiäisenäkin!

    VastaaPoista
  2. Mulla on äidin mukaan jatkuva ruma-villapaita-päivä!

    VastaaPoista