maanantai 29. joulukuuta 2014

Lomaa


Lomaa menny jo varmaan about puolet ja vuosiki vaihtuu parin päivän päästä. Tykkään täällä tosi paljon koulunkäynnistä, ihan sen takia, että siellä on perjaatteessa se sosiaalinen elämä, mutta tällä hetkellä täytyy kyllä sanoa, että oon ilonen tästä vielä jäljellä olevasta lomaviikosta. En mitenkään erityisen innolla odota kouluunpaluuta ja puhetta, joka mun pitää pitää heti ekalla viikolla.
 Viime viikolla sain vihdoin aikaseks ottaa selvää kuntosaleista täällä lähellä, ja päädyttiin Monan kanssa hankkimaan "jäsenyys" yhdelle salille, jonne on tosin melkeen puolen tunnin matka. Täällä mun paikassa kun ei oo yhtään mitään niin pitää mennä vähän kauemmas Greenvilleen, jossa on sitte jo salit, ravintolat, Walmartit yms. Joka tapauksessa siis hankittiin sellanen 9krt/25 dollaria -kortti, joka on tosi jees. Ollaan molemmat powerliftingissä, joten on ihan kiva käydä muutaman kerran nyt loman aikana salilla ettei kaikki lihakset katoo. 

Perjantaina mentiin siis sinne salille kunnolla ekan kerran, minkä jälkeen mentiin Wendy'sin kautta leffaan kattomaan The Night At The Museum 3, joka oli oikeesti ihan hauska :D 
Lauantai lähti käyntiin vähän haikeemmissa tunnelmissa, kun menin sanomaan heipat mun italialaisella kaverille Elisalle, joka vietti täällä vaan ekan semesterin ja lähti nyt siis kotiin. Annettiin toisillemme kirjeet ja tirautettiin parit kyyneleet ennen ku niiden piti lähteä lentokentälle. Toi hyvästien sanominen anto vähän esimakua siitä, mikä mulla on edessä 5 kuukauden päästä ja sai miettimään, miten oikeesti tää kaikki tulee jäämään taakse ja katoamaan mun elämästä. Kyllähän ihmiset jää tänne ja aina voi tulla takas, mutta kun tuun Suomeen niin mun kaverit täällä ei oo enää osa mun jokapäivästä elämää. Vaikka jouluna tuli sellanen olo, että ens kesään on vielä pitkä aika, niin nyt oon todellaki onnellinen siitä, että mulla on vielä ne 5 kuukautta aikaa nauttia elämästä täällä. 
Yks päivä mom oli hakemassa mua jostain ja kun avasin auton oven, penkillä odotti paketti, jossa oli mun nimi. Näin heti keneltä se oli ja tunsin muodosta, että sisällä oli suklaalevy. Kotona avasin sen ja sieltä paljastu sen lisäks pari suklaapatukkaa sekä 4 pussia glögimaustetta <3 Ehkä saan nyt ihan oikeen makusta glögiä valmistettua, vaikka joulu meniki jo. Oli ihana saada yllätyspaketti, jonka tulosta en tienny! Eikä ois voinu parempaan aikaan tulla. Kiitos Laura & muut <3




 Tää loma on pääosin ollu rentoutumista. Oon viettäny kaks yötä Monalla ja ne kaks vuorokautta on sisältäny enemmän Pakoa ku laki sallii. Katottiin 25 jaksoa ja meijän päivien/öiden ohjelma oli pari jaksoa, välipala, pari jaksoa, uus välipala, pari jaksoa, uus välipala... Yhessä välissä raahauduttiin ulos kävelylle ettei nukahdeta ja käytiin jopa läheisellä bensiksellä ostamassa energiajuomat (jotka oli ihan hirveitä). Käytiin me onneks salillaki yks päivä. 

En tiiä loppuloman suunnitelmista vielä mitään, paitsi että keskiviikkona mennään toivottavasti Grand Rapidsiin viettämään uuttavuotta. Oon tavallaan innoissani uudesta vuodesta, kun tuntuu että voi taas alottaa puhtaalta pöydältä. 

♥: Tanja






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti