maanantai 8. joulukuuta 2014

Joulukuun eka viikko

Mun on pitäny tulla jo sata kertaa postaamaan jotain, mutta en vaan oo ehtiny/jaksanu. Haluisin kuitenki yrittää postata vähän useemmin. Mutta tällä viikolla ei vaan oikeen ollu fiilistä. Mulle nimittäin iski ekan kerran se semmonen masennuskausi. Maanantaina oli joulukuun eka päivä ja normaalisti oon aina siitä tosi innoissani koska rakastan joulua yli kaiken, mutta nyt mun ei ees ois tehny mieli avata joulukalenterin luukkua koska ei ollu yhtään joulufiilistä. Tää sai aikaan sellasen ikävän tunteen ja ajattelin vaa miten ihanaa aikaa joulunodotus on kotona kun täällä ei tunnu joulukuulta yhtään. Sinä samana maanantaina powerliftingissä mikään ei tuntunu sujuvan ja kaikki tuntu menevän kaikin puolin pieleen. Muutamana seuraavana päivänä oli samanlaiset fiilikset heti aamulla herätessä, mutta sitte perjantaina oliki yhtäkkiä hyvä päivä. 


 Meijän koulussa on joka viikko Popcorn Friday, eli voi ostaa poppareita 50 sentillä. En oo kyllä kertaakaan ostanu :D 

Itsenäisyyspäivä oli siis lauantaina ja täytyy kyl sanoo, että sinä päivänä oli kans vähän sellanen fiilis että oispa ihanaa olla kotona oman perheen kanssa. Nää on näitä asioita, joihin ei sillee kiinnitä huomiota Suomessa, mutta täällä tulee sellanen haikee fiilis kun ei oo mukana. Facebook oli täynnä Linnanjuhla-päivityksiä yms niin alko ärsyttää, ettei ite voinu olla mukana elämässä sitä päivää niinku on tapana. 

Mun lauantai meni kaksissa "pikkujouluissa", joista molemmissa sain jo joululahjat: tollaset tossut ja Hollisterin lahjakortin. Olin vähän sillee että mitä eihän nyt oo edes vielä joulu. 


 Sunnuntaina meillä oli hetki aikaa ostoskeskuksessa, joten käytiin hostsiskon kanssa vähän tuhlailemassa lahjakortteja. Mulla oli tosi kipee ja huono olo, joten en jaksanu kauheen tosissani shoppailla. 

Mentiin lounaalle japanilaiseen ravintolaan, jossa pöydät on tollasen hellan ympärillä ja se kokki tekee ne ruuat sun nenän edessä. Oli superhyvää, vaikka mulla ei ollu mitään ruokahalua ja suurin osa ajasta katottiin ku kokki valmisti tota ruokaa, sen sijaan että oltais syöty. 


Nyt mä kirjottelen tätä postausta kun oon kipeenä kotona ja voin sanoa, että ei todellakaan oo kiva olla kipeenä täällä. Varsinki tällasena aikana, kun ikävä alkaa iskemään, ei oo kiva olla neljän seinän sisällä koko päivää yksin... Tänään olis vielä kerranki ollu vähän erilainen päivä ja illalla kuorokonserttiki. Kaiken lisäks mulla on kauheeta stressiä kun pitäis kirjottaa yks essee tänään ja pitäis myös pikkuhiljaa alkaa keksimään ittelleni senior quotea yearbookkiin, ku senki deadline on ihan just. Mitään joululahjoja ei oo hankittu, ja sekin aiheuttaa pientä stressiä, koska jouluun on pari viikkoa enkä tiiä millon pääsisin tonne kauppakeskukseen ajan kanssa oikeesti hankkimaan niitä lahjoja. 

♥: Tanja


2 kommenttia: