torstai 12. helmikuuta 2015

Olen elossa



Oon taas pitäny tarkoituksetonta hiljaiseloa blogissa. Mulla ois hirveesti postatavaa vielä Havajilta, sekä myös videota matkalta. Kuluneet pari viikkoa vaan on ollu tosi väsyttäviä tietyllä tavalla. Havajilta tänne tullessa iski aikamoinen masennusfiilis, kun viikon paratiisissa elon jälkeen piti palata takasin "todellisuuteen". Tulin takasin kylmyyteen ja heti piti alkaa miettiä kouluhommia. Sinä sunnuntaina saatiin kuitenkin ihanana yllätyksenä viesti koululta, että maanantai olisi snowday. En olis ollukaan henkisesti valmis menemään takas kouluun heti. 
Matkan jälkeinen viikko meni yllättävän vahvassa jetlagissa, mutta arkeen tottu onneks nopeesti. Tän viikon oon vaan ollu iltasin tosi väsyny ja kiireinen, enkä oo vaan jaksanu olla koneella kauheesti. Tänään iski hirvee ikävä etenkin kavereita... Instagram ja Snapchat täyttyi ihanista Wanhojen kuvista ja kattelin vaan niitä itku silmässä ja mietin miten kauniita mun kaverit on. Olo oli aika haikee ku tajusin, että kun mä tanssin Wanhat niin mun kaverit ei oo kokemassa sitä mun kanssa... 
Anyway, yritän saada niitä rästissä olevia postauksia julkastavaksi pian, koska en ainakaan haluu jättää niitä juttuja kertomatta! Tän postauksen kuvat on viime sunnuntailta kun oltiin viettämässä vaihtareiden talvipäivää sellasessa paikassa kun Cran Hill Ranch ja siellä oli kaikkea ratsastuksesta murtomaahiihtoon. Muistatte ehkä kun muutama kuukausi sitten opetin mun brasilialaista kaveria luistelemaan. Nyt se oli ekaa kertaa suksilla ja vaikka se ei hirveesti hiihdolle syttyny niin tuli siinä aika monet naurut naurettua. (tässä postauksessa ei ollu mitään pointtia) 

- HYVÄÄ HIIHTOLOMAA -
Nähään reilun 3kk:n päästä!

♥: Tanja




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti