perjantai 9. tammikuuta 2015

Katse eteen ja suupielet ylöspäin

Oonko vähän kuunnellu tota Elastisen uutta biisiä? Ei mut oikeesti, toi lause kuvaa just sitä millä asenteella mennään kevättä kohti! Just nyt mulla on sellanen tosi odottavainen ja innokas fiilis, koska semester vaihtuu viikon päästä, mikä tarkottaa sitä, että sanon heipat mm. geometrialle (joka ei oo geometriaa nähnykään, varsinkaan lukiotason) ja saan muidenkin vanhojen aineiden tilalle muutamia uusia :) Toisaalta tulee olemaan outoa, kun ei ookkaan enää ne samat tunnit ja ihmiset, joihin on tottunut näiden 5 kuukauden aikana. Jotenki vaan miellyttää se ajatus, että mun toinen puolisko vuodesta tulee koulun suhteen olemaan paljon rennompi ku eka. 

Muutaki jännittävää on tapahtumassa... Nimittäin tasan kahden viikon päästä lennän Havajille viikoks. En voi sanoin kuvailla kuinka innostunu oon, mutta en voi myöskään tajuta, että se tapahtuu jo niin pian. En malta oottaa, että pääsen sinne paratiisiin plus kaiken lisäks nään muutaman Suomitytön, ketä tiedän, sekä Heinin, jonka mä vasta hyvästelin koululla elokuussa. Tai siltä se tuntuu, vaikka siitäki on jo 5 kuukautta. 

Pakko mainita vielä, että tänään meillä oli talven eka snow day, eli vapaata koulusta sään takia. Aina ku on luvattu lunta tai muuten huonoa säätä, kaikki spekuloi koulussa että "tuleekohan snowday" ja puolet opettajista on jo ihan varmoja, ettei seuraavana päivänä oo koulua ja toiset taas väittää kiven kovaa, että on ja varmasti päästään opiskelemaan. Tää tuo aina pientä lisäjännitystä elämään ku ei voi tietää, että onko seuraavana päivänä koulua vai ei. Muutamana aamuna oon heränny ja sormet ristissä käyny kattomassa netistä koulujen aukiolotilanteen ja pettyneenä menny kouluun koska snow dayta ei oo tullu :D Eilen illalla kuitenki olin pienen stressin vallottamana kirjottelemassa mun 5 sivun esseetä ja valmistelemassa puhetta, kun yheksän jälkeen tuli viesti että "Central Montcalm Public School Closed". Voi sitä ilon määrää kun ei tarvinnukaan jatkaa väkisin sitä esseetä ja sai ottaa vaan iisisti. Tuli kyllä ihan täydellisenä hetkenä tää snow day. 






 Nää ylläolevat kuvat on Uudeltavuodelta, josta tajusin etten oo kirjottanu mitään. Mentiin siis mun siskon, Monan ja Tuvan kanssa Grand Rapidsiin sellaseen julkiseen tapahtumaan, jossa oli konsertti ja Ball Drop. Konsertti kesti 5 tuntia, ja voin sanoa, että oli pikkasen kylmä (täällä on alkanu olee nyt joka päivä sellasta n. -15 celsiusta). Konsertissa esiinty joitain random bandeja, mutta sitte oli myös Cobra Starship, tosin en mä niiltäkään tiedä ku kaks biisiä. Oli kuitenki hauskaa tehä jotain tollasta erilaista uuveenä! Konsertin jälkeen oltiin kaikki ihan syväjäässä ja kuoltiin nälkään, joten mentiin Ihoppiin syömään. Se on kuulemma tosi kuuluisa pannukakkupaikka, mutten ite kyllä ollu koskaan kuulukkaan :D Mutta mun vuoden 2015 ensimmäinen ateria oli siis tollanen varmaan 4500 kaloria sisältävä french toast annos, joka oli muuten ihan sairaan hyvää.
 
1. Mun tän viikon ohjelmaa joka päivä 2. Ei oo muuten Suomisuklaat maistunu koskaan ennen näin hyvältä <3 3. Skypetin tokan kerran perheen kaa. Koiratki oli mukana ja niitä vasta ikävä tuliki <3

Mulla on jääny tohon Days Until -laskuriin se päivä, kun lähin Suomesta, enkä oo raaskinu ottaa sitä pois koska on tavallaan kiva nähdä koko ajan kuinka monta päivää on ollu täällä. Ja nyt on tosiaan vaihtovuoden puoliväliki saavutettu. Ihan hullua. Kaikki aina sanoo, että vaihtovuoden toka puolisko menee tosi nopeesti, mutta entä jos se eka puoliki meni jo hetkessä ohi?

Oon muuten pahoillani etten oo kirjotellu tänne pitkään aikaan. Uudenvuoden jälkeen ei vaan jostain syystä oo ollu minkäänlaista motivaatioo ja en kyllä oo suoraan sanoen paljon aikaa käyttäny muutenkaan koneella muuta ku esseiden kirjottamiseen. Tosiaan kun se semester vaihtuu ihan just, niin varsinki enkussa meillä on tosi paljon kaikkia projekteja/esseitä. Oishan mulla ollu kahen viikon lomalla aikaa hoitaa koulujuttuja pois alta, mutta miks käyttää lomaa siihen kun kaiken voi jättää myös vikalle illalle?

Hyvää uuttavuotta 2015 vielä kaikille sinne Suomeen! Nyt voi jo sanoa, että tänä vuonna nähdään:) 

♥: Tanja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti